فروش توری درب و پنجره دوجداره upvc فرانسوی

فروش توری درب و پنجره دوجداره upvc فرانسوی, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

فروش توری درب و پنجره دوجداره upvc فرانسوی

بهرام پروهان

نمایندگی های فروش توری درب و پنجره دوجداره upvc فرانسوی با استفاده از بهترین مواد اولیه به ساخت تولید توری می پردازند .این عامل باعث می شود مقاوت توری ها در برابر عوامل محیطی نظیر آفتاب و تغییرات آب و هوا افزایش پیدا کند.
سیستم بازشوی درب و پنجره دوجداره upvc فرانسوی به نحوی طراحی گردیده که هر دو لنگه پنجره قابلیت باز شدن را دارند و در مواقع غیر ضروری می‌توان یک لنگه را ثابت و از یک لنگه به عنوان بازشو استفاده کرد. از جمله ویژگی‌های درب و پنجره دوجداره upvc فرانسوی می‌توان به قابلیت باز شدن هر دو لنگه، قابلیت نصب انواع سیستم تک حالته و دو حالته بر روی درب و پنجره دوجداره upvc فرانسوی و کاربری ویژه برای نمای خارجی ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری اشاره داشت. درب و پنجره دوجداره فرانسوی یا همان دو لنگه بازشو که در برخی مواقع آن را T هم می نامند از زیبا ترین و پر کاربرد ترین پنجره های دو جداره upvc می باشد. درب و پنجره دوجداره upvc فرانسوی دارای دو لنگه پنجره بازشو می باشد که در خلاف جهت یکدیگر باز می شوند و به دلیل زیبایی و عمق دید بالا بسیار در اتاق های نشیمن و همچنین ویلا ها کارایی دارد.
درب و پنجره دوجداره upvc فرانسوی دارای جذابیت های بی انتها و کلاسیکی می باشند. بازه گسترده ای که در انتخاب طرح و رنگ های درب و پنجره دوجداره upvc فرانسوی وجود دارد به شما این امکان را می دهد که یک طرح و مدل نهایی را جهت تکمیل کردن طراحی خانه خود انتخاب نمایید. یکی از ویژگی های درب و پنجره دوجداره upvc فرانسوی  این است که بر خلاف دیگر پنجره های دو لنگه هر کدام از لنگه های آن می تواند به تنهایی و به صورت مستقل باز شود ، ویژگی دیگر آن این است که زمانی که دو لنگه آن باز شود هیچ گونه مانعی برای دید شما وجود ندارد https://upvc.pro/و بیشترین زاویه دید را به شما می دهد. بسیاری از مردم به دلیل قابلیت باز شدن هر دو لنگه این پنجره ها نگران عایق بودن آنها هستند ولی شرکت ما با استفاده از پروفیل ها و عایق بند های پیشرفته این مشکل را کاملا در مورد درب و پنجره دوجداره upvc فرانسوی حل کرده است. سیستم بازشوی این نوع پنجره که در ایران به عنوان درب و پنجره دوجداره upvc فرانسوی رواج پیدا کرده است طوری طراحی گردیده است که هر دو لنگه پنجره قابلیت باز شدن را دارا می‌باشند و در مواقع غیر ضروری میتوان یک لنگه را ثابت و از یک لنگه به عنوان بازشو استفاده نمود.

توری پلیسه


فروش توری درب و پنجره دوجداره upvc فرانسوی
توری آکاردئونی یا پلیسه نوع دیگری از توری های پنجره یو پی وی سی در این نوع توری، از فنر استفاده نمی شود و جمع شدن توری به صورت اتوماتیک نیست. https://upvc.pro/ این نوع توری نیز دارای استحکام و دوام بالا علاوه بر نمای زیبا در پنجره یو پی وی سی است.
ویزگی‌های فروش توری درب و پنجره دوجداره upvc فرانسوی
۱– هر دو لنگه قابلیت باز شدن را دارا می‌باشد
۲– می‌توان یک لنگه را ثابت و فقط از یک لنگه به عنوان بازشو استفاده نمود
۳– قابلیت نصب انواع سیستم تک حالته و دو حالته بر روی بازشوی این درب و پنجره دوجداره upvc فرانسوی وجود دارد
۴– این نوع از پنجره را می‌توان بیشتر در نماهای بیرونی آپارتمان‌ها، ویلاها و ساختمان‌های اداری و…(برای استفاده بیشتر از فضاها، دسترسی راحتتر به فضاهای دیگر، جابجایی راحت تر وسایل و اثاثیه داخل ساختمان) به کار برد.
۵– با نصب درب و پنجره دوجداره upvc فرانسوی دید بیشتری نسبت به فضای بیرون خود خواهید داشت و از مناظر بیرون و اطراف خود نهایت لذت را خواهید برد.
6- سیستم پنج چنبر این درب و پنجره دوجداره upvc فرانسوی که به خوبی تراش خورده اند، باعث می شود که در رتبه بندی انرژی به A++ برسیم.
7- امکان انتخاب شیشه های دوجداره و یا سه جداره بنا به درخواست مشتری و جود دارد.
8- برای انتخاب رنگ های ساده دست مشتریان باز است، حتی می توانند طرح های چوب رنگی و یا طرح های چوبی سنتی را انتخاب نمایند.

توری پنجره و درب


فروش توری درب و پنجره دوجداره upvc فرانسوی بازده انرژی منازل را به طور محسوسی بهبود می بخشند و در افزایش امنیت منازل نقش به سزایی ایفا می کنند. علاوه بر این، به دلیل استفاده از گالوانیزه در ساختار پروفیل های UPVC، از استحکام بالایی برخوردار هستند و به علت به کار گیری نوارهای آب بندی لاستیکی، از ورود هرگونه آلودگی محیطی به داخل ساختمان جلوگیری به عمل می آورند. امروزه امنیت منازل و حفاظت در مقابل ورود عوامل مزاحم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. درب و پنجره دوجداره upvc فرانسوی با داشتن قفل هایی که در چندین نقطـه تعبیه شده اند، بسیار ایمـن تر از پنجـره های قدیمی می باشند. با نصب درب و پنجره دوجداره upvc فرانسوی با شیشه دو و چند جداره اتلاف گرمایی به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت که در کاستن دی اکسید کربن و گازهای گلخانه ای جهت حفظ زمین برای نسل های آینده بسیار مؤثر خواهد بود.
توری های استفاده شده فروش توری درب و پنجره دوجداره upvc فرانسوی و آلمینیوم انواع مختلفی و با کیفیت های متفاوتی ارائه می شوند. ولی چیزی که در همگی آنها یکسان است این است که همگی آنها مانع نفوذ حشرات موذی میشوند. این شرکت با استفاده از نسل جدید توری های جمع شونده تمامی نواقض و معایب توری های موجود را حل کرده. و اقدام به تولید توری های آنتی باکتریال نموده است. این نوع توری ضد حشره بوه و مانع نشستن آنها برروی توری می شوندو حشرات را از خود دور می کند.
گاهی اوقات برای استفاده از هوای تازه مجبور به باز کردن درب و پنجره ها می شویم که باز گذاشتن درب و پنجره ها خود عاملی برای نفوذ حشرات موذی و ورود آنها به داخل منزل می شود. https://upvc.pro/از این رو استفاده از توری های مخصوص بهترین راه برای جلوگیری از از این مشکل است. ولی در بعضی مناطق به دلیل ازدحام حشرات موذی و آزار دهنده گاها دیده می شود که این حشرات برروی توری کمین کرده و به محض باز کردن توری وارد منزل یا محل کار می شوند که بیرون راندن آن هم خود مشکل بزرگیست.
از این رو شرکت فروش توری درب و پنجره دوجداره upvc فرانسوی برای حل این مشکل از نسل جدید توری پنجره دوجدارهupvc فرانسوی استفاده نموده که آنتی باکتریال نامیده می شونده. در فرایند ساخت این توری ماده به آن تزریق میشود که بی بو و بی خطر است و حشرات را دفع می کند. این نوع توری از نسل جدید بود از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: